شناسه خبر : 110290
شنبه 15 ارديبهشت 1403 , 20:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام دفاع مقدس/فیلم

همزمان با شهادت امام صادق (ع)؛
مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام دفاع مقدس همزمان با شهادت امام صادق (ع) در شهرک شهید خرازی برگزار شد.

به گزارش دفاع‌پرس، مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام دفاع مقدس همزمان با شهادت امام صادق (ع) امروز (شنبه) ۱۵ اردیبهشت ماه و از ساعت ۱۵ با حضور اقشار مختلف مردم شهیدپرور تهران در شهرک شهید خرازی برگزار شد.

مراسم تشییع شهید گمنام ۱۷ ساله که در عملیات کربلای ۵ در شلمچه از ساعت ۱۵ از درب شمالی در شهرک شهید خرازی آغاز شده است بعد از اقامه نماز و اجرای سرود جمهوری اسلامی ایران و اجرای برنامه به محل تدفین درنظر گرفته شده رسیده و تا دقایقی دیگر مراسم تدفین انجام خواهد شد.

در مراسم امروز حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا تویسرکانی، نماینده ولی فقیه در نیروی هوا فضای سپاه در سخنانی، اظهار داشت: امروز شاهد مراسم باشکوه تشییع یک شهید گمنام در این مرکز هستیم. شهدایی که در دوران دفاع مقدس جان خود را برای دین اسلام و دین حق فدا کردند. بر همین اساس هم روزی خواهد رسید که دین حق بر همه عالم چیره خواهد شد.

حجت‌الاسلام تویسرکانی، افزود: دین حق اسلام است و اراده خدا همین است که این دین عزیز موجب رستگاری و عاقب به خیری انسان‌های دنیا شود. امروز این مراسن شتییع شهید گمنام در سالروز شهادت امام صادق (ع) انجام می شود و اسلام از منظر امام صادق (ع) حقیقتی توامان با مجاهدت شبانه روزی است.

نماینده ولی فقیه در نیروی هوا فضای سپاه ادامه داد: دین مبین اسلام دینی است که سرشار از مجاهدت و ایثار است و نمونه آن این شهید گمنام ۱۷ ساله است. بر همین اساس هم مشاهده می کنیم و خواهیم دید که دنیا پیام امامت و ولایت را دریافت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: موضوع دیگر اینکه، امروز دانشگاه‌های آمریکا را مشاهده می‌کتید که چه شرایطی دارند و این موضوع نشان می‌دهد که غزه یک باریکه از خاک نیست بلکه و بلکه به وسعت عالم است.

حجت‌الاسلام تویسرکانی، در پایان سخنان خود گفت: امیدوارم با این عزت شهدا و خط مقاومت شاهد یک پارچه شدن عالم باشیم.

گفتنی است پیکر این شهید گمنام ۱۷ ساله پس از اقامه نماز و با حضور پرشور و چشمگیر مردم تهران در محل درنظر گرفته شده برای تدفین این شهید گمنام به خاک سپرده شد.

انتهای پیام

download

download

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi